uiltjuh.reismee.nl

BAM en toen was ik in Griekenland

Vijf maanden lang helemaal alleen in Thessaloniki... LET'S DO THIS!

Ik ga een poging doen om zoveel mogelijk magische ervaringen, vette avonturen en kekke ontdekkingen bij te houden en met iedereen die interesse heeft te delen.
Nieuwsgierig naar wat deze Erasmus studente allemaal uitspookt in het buitenland? Stalk me dan via de kaart, lees mijnverhalenen bekijk mijnfoto's. Wacht maar waar woon je nu? En wat studeer je ook alweer? Lees het hier :)

Laat ook een berichtje achter!

Meteen een mail ontvangen wanneer ik iets op men blog zet?
Meld je aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom en je ontvangt automatisch een mail met updates. (yay spam)

Welp, here we go!

Reacties

Reacties

Gerda

Heel veel plezier toegewenst de komende maanden, geniet ervan!

Jitty

Tuurlijk kan jij dit. Ik ben super trots op je.

Nienke

Leuk om het zo te volgen!!! Succes!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!